divendres, 25 de desembre del 2009

BON NADAL!!!


Els pessebristes de Sant Feliu: una tradició que em fascina!

Nadal?

Per a alguns una bogeria de compres; per a d'altres, dies de vacances; per a d'altres, una enyorança difícil de portar d'altres temps, d'altres terres, d'altres persones; per a d'altres, el naixement, amb Jesús, d'un temps històric, basat en sentiments de comunitat i d'equitat; per a d'altres, temps de tradició; per a d'altres, dies de retrobament amb la família; per a d'altres, dies per esborrar del calendari.

Jo en tinc de tots una mica, però em venç i m'omple l'oportunitat de retrobar les arrels remotes d'allò en què crec i, sobretot, de retrobar-me amb la família propera, de parlar amb la família llunyana, de desitjar el millor a tants amics i companys (masculí genèric, of course...)

Sigui quin sigui el teu, et desitjo MOLT BON NADAL!

Concert de Nadal a l'Ateneu.